Hmm... ;)
pewne systemy,
Klasy :: Icewind Dale II :: Gry :: Game Exe (gexe.pl)
są chyba wieczne i nie zmienne
ale, czy można wymyślić coś lepszego...
lub przynajmniej zbliżonego...
ale jak zbudować swoją pierwszą w pełni funkcjonalną postać...?
po pierwsze:
cechy
drobna postura i zdolniooocha...
(dla lepszych statystyk, a udźwig jest dobry dla naszych towarzyszy, których w razie czego okradamy)
po drugie statystyki:
wiele z nich będzie można podnieść o jeden w siedzibie Bractwa Stali (i Metali Kolorowych)
siła 6 (dla energetycznego miniguna po ulepszeniu)
percepcja7 (dla featu z krytykami)
wytrzymalóść 7
charyzma 7
(powinny być względnie wysokie)
inteligencja10 (dla maksymalnej liczby pkt.
umiejętności)
zręczność 9 (maksymalna liczba punktów ruchu po ulepszeniu)
szczęście 2 (warto je uwzględnić)
po trzecie umiejętności główne:
(podnosimy kolejno do kolejnych wartości granicznych: 100% - 125% - 150% itp. w podanej poniżej kolejności)
ręczna broń palna
retoryka
broń energetyczna
FEATY NABYWANE W TRAKCIE GRY TO GŁÓWNIE:
szybkie używanie ekwipunku...
(dla przeładowywania broni i leczenia się jednocześnie w trakcie walki)
uniki...
(zawsze pomocne)
czy
zwiększona celność i dodatkowe pkt. ruchu...
oraz:
szybszy strzał...
(1 pkt. akcji mniej)
ORAZ JAK KTOŚ DA RADĘ (NIE ZAWSZE SIĘ ZDARZA):
ulepszone trafienia krytyczne...
(warto ściągnąć mody)
najpierw celujemy w broń ręczną, z czasem przechodząc na energetyczą...
(nasza finałowa broń to ulepszona splówa energetyczna, 3 pkt. akcji na strzał)
(warto celować w oczy na wyższych poziomach)
miłego ekspienia na Szponach Śmierci (i przesówania kompanów)...
save/load
(warto poszukać łatki)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz