blog prozdrowotny (można kliknąć, a na to MOJE nie można brać np. Doppelherza, bo 🙈 Murzyni 🙈)

środa, 24 stycznia 2024

👠 Hmm... ;) O Jeszcze innych Ciekawych Rozmowach... ;) Hmmm... ;)




Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Możecie teraz dzwonić do siebie nawzajem oraz wyświetlać informacje, takie jak status
 aktywności oraz informacje o przeczytaniu wiadomości.


Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz
Pawel
😃
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz

Wysłano

Otwórz
Wysłano
Otwórz
Wysłano
Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz

Wysłano

Otwórz

Pawel

Otwórz
Pawel
Otwórz

Wysłano

Otwórz
Wysłano
Otwórz
Wysłano

Wysłano
Otwórz
Wysłano

Wysłano
Otwórz
Wysłano
Otwórz
Wysłano
(Układ?)



INTERESUJĄCE...



    

(Nie Należy Zapijać Smogów)




NALEŻY BRAĆ #NA #NERWY:
powinna być też multiwitamina


(POMAGA TO TEŻ W PROBLEMACH ALKOHOLOWYCH)

oraz:



(REGENERACYJNIE)




"jest to koleś z cyklu"


"nie wiadomo jak tą rozmowę poprawić"

"NO, SKORO SKARGI NAPŁYWAJĄ, TRZEBA JE UWZGLĘDNIĆ"



            MÓGŁ TO BYĆ TEŻ MÓJ PSYCHOFAN ROZMAWIAJĄCY Z MOJEGO KONTA...


ALE ROZMOWA DOŚĆ CIEKAWA...



TROCHĘ LITERÓWEK ROBI...

"NAWET MÓJ PSYCHOFAN NARZEKA"


ACZKOLWIEK ZERO KLASY...



"Można powiedzieć pierwszy męczennik kościoła 
baptystycznego, ZACHOROWAŁEM przez robotę"




bo gość oskarżył mnie o buciki 👠
bo byłem w trakcie wykonywania zawodu...



(CZY JESZCZE WPŁYNĄ DO MNIE JAKIEŚ SKARGI?)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu trochę kultury...