blog prozdrowotny (można kliknąć, a na to MOJE nie można brać np. Doppelherza, bo 🙈 Murzyni 🙈)

wtorek, 9 stycznia 2024

🏦 Hmm... :) A co Zrobić Gdy Ma Się Typowych Psychofanów... ;)? Hmm... ;) Czyli Jak Uprawiać Ciekawe Dziennikarstwo Śledcze... ;)?


Kulturoznawstwo – Wikipedia, wolna encyklopedia

(BO DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE JEST DZIAŁEM KULTUROZNAWSTWA)



CZY MACIE JAKICHŚ PSYCHOFANÓW?

Psychofani. Kim są i dlaczego muzycy ich nienawidzą? - LinkinPark.pl





Watergate to PIKUŚ... ;)



GDYBY TYLKO KTOKOLOWIEK Z ZAINTERESOWANYCH CHCIAŁ ABY USUNĄĆ JAKIŚ LINK WYSTARCZY NAPISAĆ (TYLKO DOBRZE JEST UDOWODNIĆ SWOJĄ TOŻSAMOŚĆ BO MAM JAKIEGOŚ DZIWNEGO PSYCHOFANA KTÓRY INGERUJE W TREŚĆ MOICH POSTÓW I PODSZYWA SIĘ POD INNE OSOBY, ORAZ ROZSYŁA NIEKTÓRE LINKI, wystarczy napisać do mnie nie na czacie, lub pod postem)



A MÓJ PSYCHOFAN ROBI CZASEM DZIWNE LITERÓWKI

(ZOSTAWIAM JE CZASEM)



"BO DOBRE DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE POTRZEBUJE

 DOBRYCH PRZYKRYWEK DZIENNIKARSKICH"

O DZIWO! POMIMO, ŻE NA BLOGGERZE CZĘSTO ZMIENIAJĄ SIĘ KOLEJNOŚCIĄ FILMIKI TO I TAK WSZYSTKO SIĘ ZGADZA...

(NIE WIEM, CZY LINKI WCHODZĄ, ALE I TAK JEST O WIĘCEJ ZABAWY)



"BO MOJE DOBRE DZIENNIKRSTWO ŚLEDCZE JEST OPARTE 

NA DOBRYCH PORADACH ZDROWOTNYCH, EDUKACYJNYCH, ZAWODOWYCH, SEKSUALNYCH ORAZ

 PRAWNYCH"


Wielki smog londyński – Wikipedia, wolna encyklopedia

I

Smog – Wikipedia, wolna encyklopedia


(bo prawdziwe dziennikarstwo śledcze opiera się na przenośniach I KULTUROZNAWSTWIE)


BO +23 TO NOWA TEMATYKA...

czy ludzie lubią dobre porady?


BO MOJE DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE TO TZW. TEKSTY PUBLICYSTYCZNE...





CZYLI DOBRE PORADY...
(BO CÓŻBY INNEGO?)


Warto kliknąć!

(Kliknij)

bo prawdziwe dziennikarstwo śledcze to dochodzenie 
do prawdy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu trochę kultury...