blog prozdrowotny (można kliknąć, a na to MOJE nie można brać np. Doppelherza, bo 🙈 Murzyni 🙈)

wtorek, 20 lutego 2024

📟 Hmm... ;) Oraz Strategia do Legendarnego KotOR I... ;)



A jeśli chodzi o dobre RPG z aktywną pauzą to chyba jest to gatunek wymierający... ;)


jednak RPG wieczne i dobre do dzisiaj pod każdym względem:

bo strategie i RPG to gry dla ludzi myślących...


Ciekawostki rozrywkowe Michała "Górola" Góry, blog i nauka, kultura i zdrowie, technika i edukacja!: Knights of the Old Republic (2003) (michalgorolgorablog.blogspot.com)


I nie jest to przynajmniej:


A do przejścia KotOR-a I (w przeciwieństwie do drugiej części) potrzebna jest dobra strategia...

Jak wiadomo budowanie dobrej postaci zaczynamy od wyboru postaci, a tu wybór jest oczywisty:


Zwiadowca...

jest to postać wypośrodkowana pod względem walki i umiejętności, w sam raz na początek...


TWORZENIE POSTACI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:


14 pkt w siłę...

12 w zręczność...

14 w wytrzymałość...

14 w inteligencję...

12 w mądrość...

12 w charyzmę...


przy każdym wzroście statystyk (nawet gdy będziemy Jedii) dodajemy pkt w siłę...

jeśli chodzi o naszą postać to należy wstrzymać się z awansowaniem od 5 poziomu klasy podstawowej 

(STARAMY SIĘ TRZYMAĆ ZA NASZĄ DRÓŻYNĄ)

, a resztę poziomów dodajemy w Obrońcę Jedii (i Negocjatora dla Ciemnej)...


pkt umiejętności następujące:


full (od początku) w leczenie...

21 w retorykę (po dodaniu klasy Jedii)...

jeden w materiały wybuchowe (przydatne na Taris)... 

resztę w mechanikę (przydatne przy HK-47)...


postacie poboczne szkolimy (oprócz leczenia),

również w spostrzegawczości (i umiejętnościach

 specjalnych dla poszczególnych postaci)...


JEŚLI CHODZI O ATUTY:


full w walkę dwoma brońmi...

(walczymy nimi od drugiego poziomu umiejętności)

full w grad ciosów...

(walczymy nim od drugiego poziomu)

full we wszczepy...

full w empatię...

resztę w wytrzymałość...


 A TERAZ PEREŁKA JEŚLI CHODZI O MOCE:


Najpierw leczenie (głównie w przerwach od walki, ale nie tylko)...

później zwiększenie szybkości walki 

później odepchnięcie mocą...

oraz perswazję i zasłonę mocy...


(moce główne)


po zwrocie akcji dobrze jest się zdecydować na STRONĘ MOCY:


odpowiednie umiejętności dla jasnej i ciemnej strony:

zniszczenie droidów dla jasnej oraz wyssanie życia na Malaka...

i

duszenie (ale bez uśmiercania, ogłuszenie na solowego przeciwnika) i błyskawice mocy dla ciemnej, oraz na samym końcu grupowe wyssanie życia na Malaka...


Ciekawostki rozrywkowe Michała "Górola" Góry, blog i nauka, kultura i zdrowie, technika i edukacja!: Coś o burzy mocy z KotOR-a ;). (michalgorolgorablog.blogspot.com)


W trakcie walki rzucamy przyspieszenie, a gdy walczymy z Jedii zasłonę i odpowiednie obszarówki, a gdy przeciwnicy są silniejsi to przechodzimy do walki wręcz...


MĘCZYMY SIĘ TYLKO PRZY MALAKU (i WYKONUJEMY WSZYSTKIE ZADANIA) KIEDY TRZEBA UŻYWAĆ CAŁEGO ZESTAWU PRZEDMIOTÓW (WŁĄCZNIE ZE STYMULANTAMI)


warto oszczędzać kredyty...


ENJOY


Link do wyszukiwarki z Grami i Akcesoriami...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu trochę kultury...